Geachte klant van CareFashion,
Wij hopen dat u tevreden bent met de aankoop van het Plukpak 2.0.
Als u onverhoopt toch niet tevreden bent met uw aankoop of als u per ongeluk de verkeerde maat of het verkeerde product hebt besteld, kunt u de producten alleen onder bepaalde voorwaarden retourneren. Deze bepaling is ook van toepassing op producten die u hebt besteld om te bekijken en/of om de maat te kunnen bepalen. U mag de producten passen, maar u mag ze niet dragen.
Een retour aanmelden:
Hiervoor vragen wij u de zending eerst aan te melden via e-mail. Stuur een mail naar info@carefashion.nl o.v.v. van de volgende gegevens:
- Het ordernummer
- Welke artikelen u wilt retourneren
- Reden van het retour zenden.
- Altijd een afzender op het pakket vermelden!
Heeft u vragen? Bel ons 06-21677926
De geretourneerde artikelen moeten binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling aan ons geretourneerd én door ons ontvangen zijn.
In overleg kan hier door eventuele omstandigheden (vakanties) van afgeweken worden.
Ons adres:
CareFashion
De Steeg 37
6687 EE Angeren
Je kunt GEEN producten retourneren als:
- Het product speciaal voor u aangepast is of op maat gemaakt is;
- De producten gelabeld zijn of gelabeld zijn geweest;
- De producten gewassen zijn;
- De producten gedragen of bevuild zijn;
- De aankoop ouder is dan drie weken;
- U zelf heeft getracht een gebrek te herstellen.
Verzendkosten:
De kosten van het verzenden van de retouren naar CareFashion zijn voor eigen rekening tenzij, gezien de aard van uw klacht, anders overeengekomen. U dient uw retouren altijd voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen en dus niet gecrediteerd.
Na ontvangst van uw retouren wordt door ons het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.
Artikelen ruilen:
Indien u een artikel wenst om te ruilen kun u dit middels een e-mail aan ons kenbaar maken. We zoeken dan naar de beste oplossing.
Heeft u een klacht over een artikel of over de bezorging van uw bestelling, neem dan telefonisch contact op. Wij zullen er samen met u alles aan doen om de klacht op te lossen.